Lelkizés

Engem egyszer lehet megsérteni, de azt el is várom. Gyermetegen - amennyire csak lehet! Ha véletlenül ide tévednél, akkor sem olvasd el! Nem neked szól, meg hozzászólni sem tudsz. Ez maga a pusztába kiáltott szó.

Friss topikok

Linkblog

Sokminden

2008.10.08. 12:43 - Kim Nyivak

Rég írtam, mert nem jutott rá idő.

Csupa szarakodás az élet. Csupa fölöslges szarakodás. Eredmény nincs, csak dühítés.

Hétfőre vártam egy kocsit. Persze nem jött. Elfelejtette. Ki a felelős? Hát persze, hogy én!

Nem akarok ezekkel a csomagolósokkal együttműködni, lusta, trehány, bunkó banda. Nem akarom, hogy ki legyünk nekik szolgáltatva.

NEM VISELEM EL AZ IGAZSÁGTALANSÁGOT! Akkor sem, ha jóvá teszik. Akkor meg mindegy.

Vitti állítólag jobban van. Az én lábam is szebb. A bőrgyógyász kréme szart sem ér, de a Tetran Hydrocortison az már valami, teljesen áttértem arra.

Közeledik a születésnapom. Általában szarul sül el. Most sem lesz valszeg másként. A kishülye nem tudja megjavíttatni azt a szar autót. Mert az idióta villamosai fontosabbak. Hát engem meg nem érdekelnek. Amióta csak él a barom öcsém, örökké ezt a szar villamost/ vonatot kell hallgatni, a faszom faszát se érdekli. Mit tolja a pofánkba örökké az unalmas, ronda, büdös és használhatatlan szarjait. Ehhez képest 2 hete áll a kocsi, és semmit sem csinál. Mert le kell vizsgázni a geci BKV-nál. Megüt a guta! Bécset is tönkre fogja tenni a szemétállatja, a lusta szarházi. Azonnal el kellett volna vinnie, ma ordítani fogok vele. Úgyse tudják megcsinálni, mert azok is csak geci szerelők, és főleg trehány férfi mind, fáj nekik a munka, de a pénz nem. Úgy döntöttem, egy fillért nem adok bele, mert túl sokáig várakoztatnak.

Végre elhúzott a vérbe ez vén kommunista, proli szar. Idejött, hogy spirálozzon vmit. Pontosabban úgy gondolta, idehozza, aztán majd én megcsinálom. Persze, a k anyádat! Azt mondtam, nem értek hozzá (még igaz is!) és hagytam, hadd szenvedjen vele. Közben nyögött, nyüszített, föl sem álltam. Bepofátlankodik, és még segítsek is? Menjen a picsába! Egyébként is utálom a sunyi pofáját, nem lett jobb a véleményem!

Megyek a Teszveszre, hátha van valami jókedvre derítő szépség, amitől megnyugszom.

Bazdmeg! Már megint nem mentett ez a geci blogmotor. A német mér bírja jobban? 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása